https://upscalerolexs.com
دات نت نیوک

آرشیو خبرها

برچسب ها

عضویت در خبرنامه

نام

شرح خبر

03

جلسه آنلاین اول آذر ۹۹ جهت تصمیم گیری برگزاری برنامه های دوچرخه سواری

پست بر روی
جلسه آنلاین اول آذر ۹۹ جهت تصمیم گیری برگزاری برنامه های دوچرخه سواری

جلسه مجازی اول آذر ماه بصورت فوق العاده و پیرو اطلاعیه صادره از سوی مراجع کوهنوردی استان، برای اخذ تصمیم در خصوص برگزاری برنامه های تقویم در ساعت 21:00 به مدت 60 دقیقه با حضور نامبردگان زیر در دو بخش برگزار گردید و در خصوص موارد ذیل بحث و تبادل نظر و جمع بندی صورت پذیرفت:



الف- اخذ تصمیم برای برنامه آخر هفته :

علی رغم اعتقاد به آنکه مراعات های حداکثری در برنامه های گروه در نظر گرفته میشود و همکاری لازم از سوی اعضا در برنامه صورت می پذیرد و تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل واصل نگردیده و ماهیت فعالیت دوچرخه سواری از جمله فعالیت های کم خطر میباشد، فراخوان برنامه هفته جاری تقویم پاییز 99 دوچرخه سواری گروه به دلیل بخشنامه صادره از سوی هیئت کوهنوردی استان تهران و برای حفظ جایگاه نهادهای متولی فعالیت کوهنوردی در کشور اعلام نخواهد شد و مراتب از سوی کمیته اجرایی به اطلاع هیئت مدیره محترم گروه رسانده شد. با این وجود سرپرست محترم برنامه یا هر یک از اعضا که تمایل به اجرای برنامه شخصی داشته باشند در گروه واتس آپ که به این منظور ایجاد شده است می توانند اعلام نمایند.

ب- در ادامه دستور جلسه روز سه شنبه 4 آذرماه که به منظور بررسی پیشنهادات ارائه شده برای تقویم سه ماهه زمستان و پیگیری مفاد صورتجلسه قبلی برنامه ریزی گردیده بود در دستور جلسه قرار گرفت و نتایج زیر حاصل گردید:

  1. پیشنهادات ارائه شده از سوی اعضا بررسی گردید و مقرر شد درج برنامه های آموزشی کمک های اولیه، تعمیر و نگهداری دوچرخه و آشنایی با مهارت های دوچرخه سواری در جاده خاکی در تقویم گنجانده شود.

  2. کلیات سایر برنامه های تقویم نیز مورد توافق قرار گرفت.

  3. مقرر گردید جدول تقویم با تاریخ گذاری تا هفته جاری برای تایید و تصویب نهایی ارائه گردد. (مسئول پیگیری: راما هاشمی علیا مهلت انجام: 10/9/99)

  4. مندرجات صورتجلسه قبلی پیگیری گردید.

  5. پیشنهادات جناب آقای صدری که به کمیته اجرایی واصل گردیده بود بررسی و استماع گردید و مقرر گردید در برنامه ریزی های تقویم فصل آتی در صورت امکان مورد توجه قرار گیرند.

شرکت کنندگان در جلسه:

  1. محمد مظاهری

  2. وحید فربد

  3. راما هاشمی علیا

  4. محمد صبرآموز

دسته ها: | برچسب ها: | تعداد نمایش: (824) | بازگشت

پست بر روی نظر

News Forex
123movies