https://upscalerolexs.com
دات نت نیوک

آرشیو خبرها

برچسب ها

عضویت در خبرنامه

نام

شرح خبر

27

جلسه آنلاین در خصوص تقویم دوچرخه سواری - ۲۱ آبان

پست بر روی
جلسه آنلاین در خصوص تقویم دوچرخه سواری - ۲۱ آبان

جلسه مجازی 21 آبان ماه با هماهنگی قبلی و براساس پیش نویس دستور جلسه برای برنامه ریزی تقویم فصل آتی و بررسی برنامه های برگزار شده در ساعت 21:00 به مدت 90 دقیقه با حضور نامبردگان زیر برگزار گردید و در خصوص موارد ذیل بحث و تبادل نظر و جمع بندی صورت پذیرفت:

 

 

 

  1. در هر برنامه پشتیبان از سوی کمیته اجرایی انتخاب و به سرپرست برنامه معرفی گردد. پشتیبان برنامه نفری است که با حضور در گروه مجازی تشکیل شده شده مختص به برنامه در جریان جزییات برنامه میباشد اما در برنامه شرکت ندارد و در صورت لزوم و نیاز به پیشتیبانی گروه در زمان اجرای برنامه اقدامات لازم را به انجام میرساند. (مهلت انجام: جاری در مدت تقویم فصل مسئول پیگیری : کمیته اجرایی)

  2. کلیه حاضرین در جلسه بر اهمیت تاکید بر آموزش در برنامه های تقویم آتی برای اماده سازی اعضا و سرپرستان در تقویم بهار و تابستان 1400 اتفاق نظر داشتند.

  3. مقرر گردید که فرم جمع اوری پیشنهادات برنامه برای تدوین تقویم فصل اتی (سه ماهه زمستان 99) برای اعضا ارسال گردد. پیش نویس این فرم ابتدا برای بررسی اظهار نظر و تایید به کمیته اجرایی ارائه خواهد شد. (مهلت انجام 48 ساعت مسئول پیگیری: راما هاشمی)

  4. پیش نویس تقویم فصل آتی پس از یک هفته از زمان ارسال فرم و جمع اوری پیشنهادات با هماهنگی و اخذ مشورت با نظر سایر اعضا تنظیم و به کمیته اجرایی ارائه میگردد. (مهلت انجام: یک هفته پس از ارسال فرم پیشنهادات حداکثر تا هفتم اذرماه مسئول پیگیری: راما هاشمی)

  5. تقویم سه ماهه زمستان 99 تا قبل از پایان تقویم جاری توسط کمیته اجرایی نهایی و به اطلاع اعضا رسانده خواهد شد. (مهلت انجام : 15 آذرماه مسئول پیگیری: کمیته اجرایی)

  6. پیش از آغاز تقویم سه ماهه زمستان 99 جلسه توجیهی سرپرستان برنامه توسط کمیته اجرایی با استفاده از نظرات افراد مجرب در این حوزه برگزار میگردد. (مهلت انجام: 21 آذرماه مسئول پیگیری: کمیته اجرایی)

  7. آقای وحید فربد با توجه به تجربیات سوابق و امادگی ایشان برای قبول مسئولیت بعنوان رابط کمیته اجرایی با سرپرستان برنامه ها در حوزه بررسی مسائل فنی برنامه قبل از آغاز و اخذ بازخورد از بنرامه بعد از اتمام برنامه انتخاب گردیدند. (مهلت انجام: جاری در طی تقویم بنا به صلاحدید مورد مسئول پیگیری: وحید فربد)

  8. مقرر گردید فهرستی از تجهیزات مورد نیاز بعنوان تجهیزات عمومی برنامه های دوچرخه سواری تهیه و هزینه خرید آنها نیز برآورد گردد. (مهلت انجام: 15 آذرماه مسئول پیگیری: وحید فربد)

  9. با بررسی نظرات جمع آوری شده در فرم های نظر سنجی ارسال مقرر گردید که سرپرستان برنامه ها به استفاده از بی سیم ملزم گردند. (مهلت انجام: جاری مسئول پیگیری: کمیته اجرایی و جلسه توجیهی سرپرستان)

  10. مقرر گردید فرم های نظر سنجی ارسالی با اقای سعید مشتاق پور بازرس گروه به اشتراک گذاشته شود. (مهلت انجام: جاری مسئول پیگیری: راما هاشمی)

  11. مقرر گردید صورتجلسات و سایر مستندات مربوط به برنامه های دوچرخه سواری گروه در سایت گروه به اشتراک گداشته شود. (مهلت انجام: جاری مسئول پیگیری: کمیته اجرایی- روابط عمومی گروه)

  12. مقرر گردید سایر موارد و نکات فنی مورد بحث بصورت مدون در جلسه توجیهی سرپرستان مطرح گردد.

  13. حق برنامه های اخذ شده به حساب خانم راما هاشمی علیا به شماره حساب 6274-8811-1716-2197بانک کارآفرین تا هرگونه تصمیم بعدی در کمیته اجرایی یا هیئت مدیره گروه محفوظ میماند. گزارشات مالی بصورت هفتگی به روز شده در یک فایل اکسل تهیه و ذخیره میگردد.

  14. مقررد گردید مدت زمان جلسات کمیته اجرایی قبل از جلسه مطابق با دستور جلسه تعیین گردد.

شرکت کنندگان در جلسه:

  1. محمد مظاهری

  2. وحید فربد

  3. راما هاشمی علیا

غایبین جلسه:

  1. محمد صبرآموز



دسته ها: | برچسب ها: | تعداد نمایش: (1113) | بازگشت

پست بر روی نظر

News Forex
123movies